🌸 -40% na wszystko! 🌸 Do 18-03-2024
🌸 -40% na wszystko! 🌸 Tylko do 18-03-2024
🌸 -40% na wszystko! 🌸 Tylko do 18-03-2024
🌸 -40% na wszystko! 🌸 Tylko do 18-03-2024
🌸 -40% na wszystko! 🌸 Tylko do 18-03-2024
Fototapety, naklejki, obrazy i plakaty – PixersPolityka Cookies

Serwis wykorzystuje pliki cookie własne oraz partnerów w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania wszystkich funkcji sklepu oraz w celach analitycznych i marketingowych. Cookies będą wykorzystywane przede wszystkim w dopasowaniu treści marketingowych do Twoich preferencji i potrzeb oraz do personalizacji reklam. Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookie będzie wymagać Twojej zgody, którą można potwierdzić poprzez „Zaakceptuj wszystkie". Jeżeli zaistnieje potrzeba dostosowania zgody do wykorzystywania plików cookies przez nas oraz naszych partnerów, prosimy o kliknięcie w „Zarządzaj cookies”. Wyrażona zgoda może zostać wycofana w dowolnym czasie poprzez zmianę wybranych ustawień. Korzystanie z plików cookie jest równoznaczne z przetwarzaniem Twoich danych osobowych, których administratorem jest Pixplanet Sp. z o.o. W niektórych przypadkach administratorami danych mogą być również nasi partnerzy. Wszelkie informacje o wykorzystywaniu plików cookie oraz o przetwarzaniu Twoich danych osobowych przez nas i naszych partnerów oraz o przysługujących Ci uprawnieniach, znajdziesz w naszej Polityce Cookies

Zgłoszenie reklamacji lub zwrotu personalizacji


1. Uszkodzona Przesyłka sampla

Jeżeli zauważysz, że przesyłka jest uszkodzona, odbierz ją od kuriera, ale poproś o otworzenie jej w jego obecności. Jeśli masz powód, sporządź z kurierem protokół szkody. W ciągu 14 dni roboczych Sprzedawca wyśle Ci ponownie Twoje zamówienie bez dodatkowych kosztów lub zwróci Ci pieniądze. Jeżeli wykryłeś uszkodzenia opakowania po wyjściu kuriera, niestety "uszkodzenie przesyłki", ani "reklamacja" nie zostaną uznane.

2. Reklamacja DOOR-2-DOOR

Jeżeli zdarzy się, że po otrzymaniu przesyłki wykryjesz wady techniczne w samplu, w tym:

  • zły rozmiar
  • zły kadr/zły materiał
  • brak części składowych zamówienia

Skontaktuj się ze Sprzedawcą, pisząc na adres contact@pixers.uk, a Sprzedawca wyśle kuriera po odbiór reklamowanej przesyłki.

W ciągu 14 dni roboczych Sprzedawca wyśle ponownie Twoje zamówienie bez dodatkowych kosztów lub zwróci Ci pieniądze.

UWAGA
Do wad technicznych nie zaliczają się różnice kolorów spowodowane różnicami w odwzorowaniu kolorów przez monitory komputerowe.

3. Zwroty

Każde zamówienie jest realizowane indywidualnie i staramy się, abyś był pozytywnie zaskoczony. Jeśli jednak zamówiona usługa nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz skorzystać z opcji zwrotu w ciągu 365 dni od dostarczenia zamówienia, bez podania przyczyny. Masz trzy opcje do wyboru przy zwrocie usługi:

  1. Otrzymasz poprawione zamówienie - zgodnie z Twoimi wskazówkami.
  2. Otrzymasz zrealizowane nowe zamówienie za tę samą cenę.
  3. Otrzymasz zwrot pieniędzy w formie Vouchera.

Aby skorzystać z prawa zwrotu skontaktuj się ze Sprzedawcą, pisząc na adres contact@pixers.uk i podaj numer zamówienia.