Reklamacje i zwroty


1. Uszkodzona Przesyłka

Jeżeli zauważysz, że przesyłka jest uszkodzona, odbierz ją od kuriera, ale poproś o otworzenie jej w jego obecności. Jeśli masz powód, sporządź z kurierem protokół szkody. W ciągu 14 dni roboczych Sprzedawca wyśle Ci ponownie Twoje zamówienie bez dodatkowych kosztów lub zwróci Ci pieniądze. Jeżeli wykryłeś uszkodzenia opakowania po wyjściu kuriera, niestety "uszkodzenie przesyłki", ani "reklamacja" nie zostaną uznane.

2. Reklamacja DOOR-2-DOOR

Jeżeli zdarzy się, że po otrzymaniu przesyłki wykryjesz wady techniczne, w tym:

  • zły rozmiar
  • zły kadr/zły materiał
  • brak części składowych zamówienia

Skontaktuj się ze Sprzedawcą, pisząc na adres contact@pixers.pl, a Sprzedawca wyśle kuriera po odbiór reklamowanej przesyłki.

W ciągu 14 dni roboczych Sprzedawca wyśle ponownie Twoje zamówienie bez dodatkowych kosztów lub zwróci Ci pieniądze.

UWAGA
Do wad technicznych nie zaliczają się różnice kolorów spowodowane różnicami w odwzorowaniu kolorów przez monitory komputerowe.

3. Zwroty

Każde zamówienie jest realizowane indywidualnie i staramy się, abyś był pozytywnie zaskoczony. Jeśli jednak zamówiona usługa nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz skorzystać z opcji zwrotu w ciągu 365 dni od dostarczenia zamówienia, bez podania przyczyny. Zwracane zamówienie zostanie przyjęte tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie oryginalne, nieuszkodzone i z kompletną zawartością.

Masz trzy opcje do wyboru przy zwrocie usługi i wydruku:

  1. Otrzymasz poprawione zamówienie - zgodnie z Twoimi wskazówkami.
  2. Otrzymasz zrealizowane nowe zamówienie za tę samą cenę.
  3. Otrzymasz zwrot pieniędzy na wskazane konto w ciągu 14 dni roboczych.

Aby skorzystać z prawa zwrotu skontaktuj się ze Sprzedawcą, pisząc na adres kontakt@pixers.pl i podaj numer zamówienia.

Prawo zwrotu nie obowiązuje, gdy zwracane zamówienie dotknięte jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego.