Jeżeli zauważysz, że przesyłka jest uszkodzona, odbierz ją od kuriera, ale poproś o otworzenie jej w jego obecności. Jeśli masz powód, sporządź z kurierem protokół szkody. W ciągu 14 dni roboczych Sprzedawca wyśle Ci ponownie Twoje zamówienie bez dodatkowych kosztów lub zwróci Ci pieniądze. Jeżeli wykryłeś uszkodzenia opakowania po wyjściu kuriera, niestety "uszkodzenie przesyłki", ani "reklamacja" nie zostaną uznane.
Jeżeli zdarzy się, że po otrzymaniu przesyłki wykryjesz wady techniczne w samplu, w tym:
Skontaktuj się ze Sprzedawcą, pisząc na adres contact@pixers.uk, a Sprzedawca wyśle kuriera po odbiór reklamowanej przesyłki.
W ciągu 14 dni roboczych Sprzedawca wyśle ponownie Twoje zamówienie bez dodatkowych kosztów lub zwróci Ci pieniądze.
UWAGA
Do wad technicznych nie zaliczają się różnice kolorów spowodowane różnicami w odwzorowaniu kolorów przez monitory komputerowe.
Każde zamówienie jest realizowane indywidualnie i staramy się, abyś był pozytywnie zaskoczony. Jeśli jednak zamówiona usługa nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz skorzystać z opcji zwrotu w ciągu 365 dni od dostarczenia zamówienia, bez podania przyczyny. Masz trzy opcje do wyboru przy zwrocie usługi:
Aby skorzystać z prawa zwrotu skontaktuj się ze Sprzedawcą, pisząc na adres contact@pixers.uk i podaj numer zamówienia.